Poradna Rotopedy


Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 18.09.2017 000 22:40 | Témata: Poradna Rotopedy

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Neukazuje zátěž

Dobrý den. Rotoped mi přestal ukazovat zvolenou zátěž. Nemáte s tím někdo zkušenost?

  • 19. září 2017 - Odpověď partnera sekce Fitham.cz

    Dobrý den, pokud by vám na displeji nesvítilo jako údaj o zátěži (políčko BRAKE) nic, což nepředpokládám, jednalo by se o chybu displeje. Pokud údaj o zátěži svítí, ale nemění se při otáčení může se jednat o vadný snímač v regulátoru zátěže, nebo elektroniku. Pokud je stroj v záruce, doporučil bych obrátit se na vašeho prodejce, pokud je po záruce, pak přímo na servis Kettlera.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Registrovaný uživatel

      19. září 2017 - Registrovaný uživatel

      Zboží jsem shodou okolností kupoval u vás. Je ještě v záruce. Raději bych to ale řešil přímo přes servis Kettler protože je pro mne mnohem dostupnější. V políčku Brake svítí pořád 1. Když se to snažím nastavit podle návodu tak se v settingu hodnoty mění.. Uložim je, zavřu setting a opět svítí jen 1. Z toho usuzuji že závada bude v displeji.


  • 20. září 2017 - Odpověď partnera sekce Fitham.cz

    Dobrý den, pokud je stroj zakoupený u nás, můžete servis v rámci záruky řešit i přímo se servisem Kettler, jakožto autorizovanému prodejci značky nám záruční servis zajišťují. Stačí tedy jít na jejich stránky a tam reklamaci přes servisní formulář zadat. Pohodový zbytek dne.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.