Poradna Rotopedy


Autor: Zdenek Šlapal | Vloženo: 30.04.2024 000 13:10 | Témata: Poradna Rotopedy

Zdenek Šlapal

Nefunkční displei

Dobrý den
Kupoval jsem u Vás rotoped HS - 090H Apollo, modrý + podložka, dne 29.2.2024.
Do provozu jsme ho dali asi po třech týdnech, jak jsem dojel dom po operaci kolene. Po smontování displej vůbec nefungoval ! Asi po týdnu jsem ho znovu zapnul a už fungoval.
Teď po týdnu jsem ho znovu dal do zásuvky a displej jen slabě bliká, ne nic nefunguje. Chci se zeptat jestli musí být neustále rotoped zapnutý v zásuvce aniž bych ho používal. Nebo je vadný displej. Děkuji moc za odpověď. Krásný den Zdeněk ŠLAPAL

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    2. května 2024 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    v tomto případě se prosím obraťte na daného prodejce, u kterého byl rotoped zakoupen. Pokud jste rotoped objednali přes Heureku, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku +420 488 570 070.

    S přáním pěkného dne
    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.